Дистанционното обучение е влошило знанията и ангажираността на децата, задълбочило е неравенствата3Фото© actualno.com

Дистанционното обучение е влошило знанията и ангажираността на децата, задълбочило е неравенствата

, 11 новини, 0 прегледа

Понижена мотивация и ангажираност на учениците, влошаване на знанията, повече неизвинени отсъствия и риск от отпадане от училище - това са част от констатациите в анализа на обучението от разстояние в

електронна среда (ОРЕС), изготвен от служебния екип на Министерството на образованието и науката (МОН) и представен на пресконференция днес. Анализът съдържа също препоръки за безопасно и ефективно протичане на следващата учебна година.

Въпреки усилията и бързата адаптация на учителите и директорите, спешните нормативни промени

и осигуряването на електронни устройства и интернет, дистанционното обучение е задълбочило образователните неравенства, влошило е знанията на голяма част от децата и заплашва да увеличи броя на